Els nostres personatges per Pictoescriptura!

Ei! Heu vist quina passada de personatges i d’històries han sortit a les classes de cinquè!

Fa uns dies, un il·lustrador professional va venir a l’escola. Mentre li explicàvem com ens imaginàvem els personatges, ell els dibuixava! Van sortir mooolts personatges, però havíem de decidir els que més ens agradaven.

Després, vam imaginar-nos què els havia de passar a aquests personatges i vam escriure l’inici dels contes. Voleu llegir-los??? Encara no estan acabats, ara cada nen i nena de cinquè haurà de pensar el seu nus i desenllaç. Al final hi haurà tantes històries com alumnat.

Estem segurs que us agradaran!!

picto2 picto1
Tan agradat tant que vols escriure el teu final?? T’animem a fer-ho!!
Pots enviar-lo per mail a nfigueruelo@escolaperevila.cat i el llegirem encantats a la classe!