Servei de menjador de l’Institut Escola Pepa Colomer

ANUNCI pel qual es fa pública la licitació d’un contracte de serveis de menjador escolar.

Dades de l’anunci

Reserva social:
Divisió en lots:
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d’adjudicació:
Ponderació: 12.00 – Criteri: Proposta tècnica (judici de valor)
Ponderació: 88.00 – Criteri: Proposta econòmica (preu ofertat) i altres criteris amb aplicació de fórmules
S’accepten variants:
Codi CPV:
Garantia provisional:
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis en l’àmbit de l’objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de la data de constitució o d’inici d’activitats de l’empresari i de presentació de les ofertes. El volum de negocis mínim anual ha de ser per un import igual o superior a l’import base de licitació (IVA exclòs).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n’indiqui l’import, la data i el destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’han d’acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. En aquesta relació ha de constar, com a mínim, un servei o treball efectuat de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte del contracte i per un import igual o superior a l’import de licitació.

Dades del contracte

Descripció de la prestació:
Servei de menjador de l’Institut Escola Pepa Colomer
Pressupost de licitació:
130.466,70 € sense IVA 137.767,50 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d’execució:
01/04/20 – 31/12/20
Àmbit geogràfic:
Prat de Llobregat
Termini de presentació d’ofertes:
17/01/20 14:00 h
Valor estimat del contracte: