1a XERRADA DEL CICLE SOBRE JUSTÍCIA GLOBAL

El dimarts 13 de febrer a les 17 hores ha tingut  lloc, a la sala de la comunitat del nostre centre, una xerrada sobre LA JUSTÍCIA GLOBAL i COM CANVIAR L’ESCOLA PER CANVIAR EL MÓN.

Només es pot canviar el món, si tots ens hi posem a educar en valors de respecte per la vida i per aconseguir l’harmonia social en un món divers com el nostre.

L’Escola Pepa Colomer creu fermament en que l’educació no és només l’adquisició d’habilitats i coneixements, sinó que també implica un aprenentatge emocional, social i ètic, i amb aquest paradigma educatiu ens hem acollit al projecte de Justícia Global que impulsa  la regidoria de Ciutadania-Solidaritat i Cooperació de l’Ajuntament del Prat de LLobregat.

Parlarem de temes educatius cabdals en l’educació dels futurs ciutadans del Segle XXI, com són:

• JUSTÍCIA CLIMÀTICA
  • DRETS HUMANS
  • PERSPECTIVA DE GÈNERE I FEMINISMES
  • CULTURA DE PAU
  • MIGRACIÓ I REFUGI
  • FINANCES ÈTIQUES

La propera xerrada en comunitat serà el DIMARTS 13 DE MARÇ A LES 15 HORES sobre la temàtica “INFANTS I MÒBILS“.

Nosaltres ja ens hem agendat el dia… I tu, vols ajudar a canviar el món???!!!

T’hi esperem!!