UNA SETMANA DE MAIG DE MUSEU (16, 17 I 18)!!!

Aquesta setmana de maig se’ns pressuposa molt interessant a nivell pedagògic amb diferents propostes obertes a la participació de tots els membres de la comunitat.

El dimecres 16 de maig de 10 a 11 hores, la Dra. Poca, investigadora de la Unitat de Malalties Rares de l’Hospital de la Vall d’Hebron, ens visitarà per rebre els diners recollits a la Marxa Solidària que vàrem dur a terme el passat 4 de març a la nostra escola.

El dijous 17 de maig, de 10 a 13 hores, vindran 260 voluntaris i voluntàries d’una empresa farmacèutica a dinamitzar una jornada lúdico-esportiva meravellosa. En paral·lel, un grup d’unes 40 persones estaran reformant diferents espais del centre. Aquí és on us demanem col·laboració: si voleu participar de la jornada, heu de venir amb el mono de pintura i ben arremangats. Us hi esperem!!

El divendres 18 de maig, tot el dia, la nostra escola és convertirà en una mostra pedagògica de gran qualitat per celebrar el Dia Internacional dels Museus. En breu us farem arribar el programa per a que podeu passar per tots els tallers i exposicions.

Reserveu-vos els dies perquè tot promet ser fantàstic!

US HI ESPEREM!!!