UN DIA MUS-E DE PEL·LÍCULA

El divendres 28 d’abril ha estat un dia MUS-E brillant!

Espectacles d’alta qualitat tècnica i de moviment que han deixat bocabadats a tots els espectadors.

Els infants d’Educació Infantil s’han convertit en malabaristes, fulambulistes, payasos, trapezistes… que de la mà de l’Albert Grau ens han meravellat amb les seves acrobàcies. Ha arribat el CIRC a l’Escola Pepa Colomer!

Els nens i nenes de Cicle Inicial han dansat al ritme de danses tradicionals de la nostra cultura catalana: ball de panderos, ball de pedretes, ball de bastons i ball de cercolets, de la mà de les nostres mestres de música (la Violant i la Mª Àngels). La nostra tradició a la pista d’envol Pepa Colomer!

Cicle Mitjà, amb el seu art, ens ha transportat al món de la Rumba sota la direcció de l’Olga Ponce. L’escola Pepa Colomer ha tremolat d’alegria!

I per últim, però no més important, els nois i noies de Cicle Superior ens han fascinat amb una coreografia d’una bellesa extraordinària creada per la ballerina Àngela Peris.

UNA JORNADA MUS-E DE PEL·LÍCULA…

Enhorabona a tot@s l@s artist@s i als mestr@s i artist@s que l’heu fet possible!!

Sou un@s CRACKS!

Artistes