L’ESCOLA PEPA COLOMER US DESITJA UN ANY 2018 PLE DE BONES NOTÍCIES!!!

L’Escola Pepa Colomer us vol desitjar un any 2018 ple de felicitat i de bones notícies!!

Aquest any, els nens i nenes de Cicle Mitjà del nostre centre han volgut recordar-nos a tots i totes que la vida està plena de coses meravelloses i que només cal mirar al nostre voltant amb els ulls ben oberts i amb ganes de ser feliç.

Des de l’11 de desembre hem estat vivint aquestes festes ja que va arribar el Tió i els més petits l’han anat alimentant perquè cagui moltes coses.

Un grup de mares de l’escola ha representat el conte del Tió teatralitzat, el dijous 14 de desembre per Educació Infantil i el dilluns 18 de desembre per Cicle Inicial. Gràcies a totes per la vostra dedicació i implicació!!

El dia 22 de desembre hem continuat amb les festes nadalenques: Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial han fet cagar el Tió, mentre els nois i noies de Cicle Mitjà i Cicle Superior han fet l’amic invisible, hem rebut tots i totes la visita del Patge Reial i hem fet un esmorzar col·lectiu. Tot un ventall de propostes per gaudir d’allò més!

Aquesta comunitat educativa no s’està de res i volem agrair a tothom l’altruisme desplegat cada vegada que es tracta de fer coses pels nostres infants. Gràcies a tothom per les aportacions a les paneres, a les mares i pares que han decorat l’escola, a les actrius dels Tions, al patge reial, i a totes les persones que, dia a dia, sou aquí incondicionalment. A tots i totes milions de gràcies!!!

Molt Bones festes a tothom! Us annexem algunes idees per poder gaudir de les meravelloses propostes que es fan en el nostre municipi:

ENS RETROBEM EL PROPER DILLUNS 8 DE GENER DE 2018 AMB EL MATEIX ENTUSIASME I ALEGRIA QUE ENS CARACTERITZA I QUE MAI PERDREM!!