L’ESCOLA PEPA COLOMER FA UN CLICK PER LES DONES

A l’Escola Pepa Colomer estem molt concienciats amb els valors socials i amb educar per la dignitat humana i aconseguir l’harmonia social en aquest món tan divers en el qual ens trobem.

Un cop més ens posicionem contra la violència envers les dones i ens sumem al Dia Internacional contra la Violència vers les dones 2017.

Seguim amb el nostre projecte d’aprenentatge emocional, social i ètic: de respecte per la vida, per la igualtat de drets, per la justicia social, per la solidaritat humana, per la diversitat cultural i social i per la responsabilitat compartida pel nostre futur en comú.

Un any més “FEM UN CLICK PER LES DONES”!