LA SOLIDARITAT, UN VALOR INTRÍNSEC A LA NOSTRA COMUNITAT

Durant tota la tarda del dijous 4 de maig hem estat fent “Polseres Candela” perquè l’Associació per la investigació del càncer infantil pugui recaptar diners per continuar impulsant aquest projecte.

Han participat un grup important de famílies i alumnes de 5è de la nostra escola.

Amb aquesta acció es dóna a conèixer la problemàtica de la investigació del càncer infantil, es dóna a conèixer el treball que es desenvolupa en el laboratori de l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona i es recullen fons per impulsar aquesta investigació.

La idea ens ha agradat tant que volem continuar ajudant; així que ens trobarem un cop a la setmana per estendre la nostra solidaritat, un dels valors de la nostra comunitat!

Gràcies a tothom per participar!!

Associació Pulseras Candela