GRAN PROMOCIÓ 2009-2018

El dijous 21 i el 22 de juny de 2018 han estat molt especial pels nens i nenes de 6è perquè hem fet la seva graduació.

Hem dinat junts, hem compartit moments passats i ens hem emocionat!

Nois i noies moltes felicitats!!

A TOTS I TOTES VOSALTRES, GRAN PROMOCIÓ 2009-2018:

El 22 DE JUNY DE 2018,  és un dia memorable perquè celebrem l’arribada a un cim d’alta muntanya. Poca broma amb el camí que heu fet fins aquí i el temps que ha durat, 9 anys d’escalada amb pendents, ponts, túnels i també explanades, però poques. (3 anys a parvulari, 6 anys a primària).

Potser la inèrcia ens porta a pensar que l’últim curs, el que acabeu de fer, és el més important; i en realitat no ho és, perquè els que han passat i els que vindran també ho són d’importants!!, però sí que ha estat molt especial, però que molt especial, sens dubtes.

Tenim la sort que ens acompanyin, alguns dels professors i professores que han seguit amb atenció  les vostres darreres petjades i que us hem acompanyat en l’últim tram de l’escalada a la muntanya. Per això crec oportú recordar com a capità actual de l’expedició, aquests mestres vocacionals que us han ajudat a fer camí:

El que heu fet i après en aquests 9 anys a l’escola només ho sabeu vosaltres. Són moltes les coses que podríeu dir, però ho deixem en el vostre record personal que volem que mai desaparegui.

Al llarg d’aquests anys a nivell personal us heu format com a persones i a nivell acadèmic heu esdevingut cada cop més autònoms.  Heu deixat constància d’una gran sensibilitat envers les persones, la natura, la ciència, la cultura, l’art… molts ja heu entès que allò que realment val la pena en aquesta vida… no es pot comprar amb diners. Heu après a gaudir del camí, del procés d’aprenentatge, del coneixement en majúscules i, a sobre la fortuna ha volgut que nosaltres fóssim companys i guies en el vostre viatge.

El temps no el podem aturar però sí que podem fer alguna cosa per gaudir de les noves experiències: actitud positiva!

Si continueu fent les coses amb ganes, il·lusió i responsabilitat,  us espera un institut ple d’èxits.

Heu deixat senyal en nosaltres i ara, en veure-us marxar, ens entra aquella tristor dels acomiadaments… però també l’alegria de veure que ja podeu escalar tot sols. L’escola sempre mantindrà les portes obertes a que retorneu com exalumnes, com a pares de futurs alumnes o, fins i tot, com a professors (en aquest últim cas, però, no cal que tingueu gaire pressa, teniu temps de fer una carrera llarga, un parell de màsters i una tesi doctoral, perquè… als que hi som encara ens queda corda per un rato!).

Per acabar, només dir-vos que ha estat un veritable plaer acompanyar-vos aquest darrer any en aquest primer tram del vostre gran viatge.

Agafeu mapa, brúixola … i gaudiu de les properes travessies!!

Molt Bona sort!

Les vostres profes!!