GALA DE PREMIOS “GRANDES PROFES, GRANDES INICIATIVAS”

El 12 de juny ha estat un gran dia per a la nostra comunitat perquè hem participat de la Gala de Lliurament del Premi “Grandes Profes, Grandes Iniciativas” de Atresmedia. Tres representants del nostre centre educatiu hem anat a Madrid a recollir el guardó.

Com ja sabeu, la nostra escola ha estat guardonada amb el premi a una de la Gran Iniciativa de Millora de la Convivència Escolar amb el projecte ‘Som uns valents: ens respectem, ens defensem i ens ajudem’ per posar en marxa accions orientades a la inclusió i la reducció de conflictes, intentant implicar les famílies i facilitant la participació d’altres agents socials (Policia Municipal).

Estem molt content@s del premi i d’haver anat a Madrid a la gran cerimònia!!

Aquí podreu veure el fantàstic vídeo: