ENS POSICIONEM A FAVOR DE LA PARITAT

Els nens i nenes de 5èA han estat els encarregats de fer un escrit, amb el vistiplau de tot l’alumnat i professorat de l’escola, a l’Eurodiputada Iratxe García en recolzament de la seva rèplica a les declaracions de l’eurodiputat polonès en referència a les dones.

Es pot llegir la notícia a la següent pàgina web del Periódico: Un eurodiputat polonès: “Les dones són més febles, més petites i menys intel·ligents”

Annexem l’escrit que hem enviat a l’Eurodiputada:

___________________________________________________________________________________________

Excma. Sra. eurodiputada Iratxe García,

Somos alumnos de Primaria de la Escuela Pepa Colomer del municipio del Prat de Llobregat (Barcelona).

El motivo de este correo electrónico es expresarle nuestra indignación sobre las declaraciones, del pasado 1/03/2017, del eurodiputado polaco Janusz Korwin-Mikke, durante el debate sobre la “Brecha salarial entre los hombres y las mujeres”.

En la escuela hemos hablado mucho sobre este tema y todos estamos de acuerdo en que es una injusticia que en pleno siglo XXI las mujeres aún ganen menos dinero que los hombres haciendo el mismo trabajo.

Hemos comentado el video donde usted responde con contundencia al mencionado eurodiputado, palabras que nos han inspirado y animado a enviarle nuestro apoyo para que no desfallezca en la lucha y la defensa de esta causa.

Pensamos que hombres y mujeres deben tener los mismos derechos y el mismo respeto en todos los ámbitos de la vida.

Agradecemos por adelantado su atención y aprovechamos la ocasión para saludarla muy cordialmente.

Los y las alumnas de la Escuela Pepa Colomer.

________________________________________________________

Excma. Sra. Eurodiputada Iratxe García,

Som alumnes de Primària de l’Escola Pepa Colomer del municipi del Prat de Llobregat (Barcelona).

El motiu d’aquest correu electrònic és expressar-li la nostra indignació per les declaracions, del passat 1-3-2017, de l’Eurodiputat polonès Janusz Korwin-Mikke, durant el debat sobre la “Bretxa salarial entre homes i dones”.

A l’escola hem parlat molt sobre aquest tema i tots estem d’acord en que és una injustícia que en ple segle XXI les dones encara guanyin menys que els homes per fer la mateixa feina.

Hem comentat el vídeo on vostè respon amb contundència a l’esmentat eurodiputat, paraules que ens han inspirat i animat a enviar-li el nostre recolzament per tal que no defalleixi en la lluita i defensa d’aquesta causa.

Pensem que homes i dones han de gaudir dels mateixos drets i del mateix respecte en tots els àmbits de la vida.

Agraïm per endavant la seva atenció i aprofitem l’avinentesa per saludar-la ben cordialment.

Els i les alumnes de l’Escola Pepa Colomer.

Dear Iratxe García Member of the European Parliament,

We are the students of the primary school Pepa Colomer from El Prat de Llobregat (Barcelona).

The purpose of this e-mail is to let you know our indignation against Janusz Korwin-Mikke, Member of the European Parliament, declarations; last 1st March 2017 during the gender pay-gap debate.

At school we have discussed a lot about this topic and we all agree that the fact of women still earning less than men for the same jobs in the 21stcentury is an injustice.

We have talked about the video were you forcefully reply him and your words have inspired and encourage us to send you all our support to not let you decline in this fight for this cause.

We think men and women must have the same rights and respect in all life aspects.

Thanks for your attention for this e-mail.

Yours sincerely,

Students of Pepa Colomer School

I la seva resposta:

Estimados alumnos, alumnas, profesores y profesoras:

Muchas gracias por vuestro email. Es muy alentador ver que la mayoría de la gente defiende la igualdad entre mujeres y hombres.

Seguiré luchando con ahínco por la defensa de los derechos de las mujeres y la igualdad de género.

Saludos,

Iratxe García