EL 5 DE MAIG PARTICIPAREM A UNA TAULA RODONA

La nostra escola participarà a una Taula Rodona sota el títol “Contribucions dels Plans Educatius d’Entorn a la implementació d’un model d’Educació a temps complet a Catalunya”.

Concretament, formarem part d’un grup de discussió, que tindrà lloc el proper 5 de maig de al matí a la Fundació Jaume Bofill, conjuntament amb altres expert/es de l’àmbit educatiu de Catalunya.

L’objectiu d’aquest espai de discussió i reflexió educativa és aprofundir en alguns dels resultats que s’han obtingut en una primera fase d’anàlisi i que tenen a veure amb la implementació d’un model d’educació a temps complet a Catalunya. Amb aquest propòsit, s’ha dissenyat un espai de discussió per identificar elements pràctics relatius a la organització del centre i la seva relació amb l’entorn proper.

Tot un orgull participar d’aquest esdeveniment. Gràcies a la Fundació Jaume Bofill per comptar amb l’Escola Pepa Colomer!!