DIA DELS MÚSICS 2017

Dimecres 22 i dijous 23 de novembre hem celebrat el Dia dels Músics a la nostra escola.

Dimarts la Musa Euterpe, i l’honorífic músic Wolfgang Amadeus Mozart va visitar als nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial per donar-los molta força i ànims en la seva estrena de l’espectacle del Solstici d’Hivern que duran a terme al desembre. Concretament als infants de 1r i 2n els van convidar a la seva última obra “La Flauta Màgica” que es farà al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Dimecres hem continuat celebrant aquest dia, amb els alumnes de Cicle Mitjà, obrint les portes del Projecte EntreCordes a tothom que vulgui participar-hi.

Dos dies meravellosos de gaudi musical!!!