BONES VACANCES!!

Ja s’ha acabat aquest curs escolar! I és en aquest moment que se’ns aboquen a la memòria tots els esdeveniments únics i irrepetibles que hem compartit junts.

L’equip docent us vol desitjar un estiu meravellós i que pugueu gaudir d’unes merescudes vacances en família.

Us volem agrair, de tot cor, la vostra participació en totes les iniciatives que hem proposat i la vostra col·laboració en totes les sortides, festes i activitats que hem dut a terme. Si no hagués estat pel vostre ajut, no ens hagués estat tan fàcil. Moltes gràcies a tots i a totes!!!

Aprofitem, també, per aportar-vos algunes informacions que creiem poden ser interessants de cara al curs vinent:

Calendari d’inici de curs, horari i dies de lliure disposició

Us informem que iniciarem les classes el dilluns 12 de setembre i en horari de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00 hores.

Els dies festius de lliure disposició pactats, a nivell municipal, pel curs 2017-2018 són:

1r trimestre: 7/12/2017.

2n trimestre: 12/02/2018.

3r trimestre: 30/04/2018.

La jornada intensiva en horari matinal (de 9 a 13 hores), la durem a terme en el període del 5 al 21 de juny de 2018 i durant la jornada del dia 22 de desembre de 2017, moment que aprofitarem per a fer una activitat per compartir en comunitat.

Farem entrada progressiva de l’alumnat que comença P3 durant els dies 12, 13 i 14 de setembre, amb l’objectiu de poder atendre, de forma més individualitzada i personal, a cada infant i afavorir la seva adaptació a la vida escolar.

Serveis de menjador i acollida

El menjador funcionarà des del primer dia (12 de setembre) per a tots els nens i nenes, excepte per P3 que començarà a partir del 15 de setembre.

Respecte a aquestes informacions i altres dubtes que us puguin aparèixer, no dubteu en trucar-nos o venir en persona a preguntar-nos.

Una abraçada molt forta i molt bon estiu!!