BENVINGUD@S AL NOU CURS 2018-2019!!

Benvolgud@s,

Se’ns han acabat les vacances d’estiu i ara toca tornar a la feina i reprendre el ritme habitual de l’any, aspecte que vivim amb emoció i amb energia sobrera. No obstant, ens encanta dedicar una estona a recordar l’estiu, els llocs on hem estat i els moment màgics que hem viscut. I és que de ben segur que han estat unes setmanes fantàstiques, escapant de la calor o buscant-la, segons els gustos, però vivint la vida amb entusiasme, lluny de la monotonia…

Ara, cal començar un nou període en el calendari. És el moment de tornar a la vida escolar que ens omple d’alegria i felicitat, és hora d’omplir l’escola de il.lusió, anhels, esperança, desig, expectació, i aprenentatge perquè a tots i totes ens queda molt per aprendre junts com a gran comunitat que som, i tot això només serà possible si ens acompanyeu tots vosaltres, petits i grans en aquest nou repte que iniciem aquest setembre.
El curs està en marxa i es presenta molt carregat de grans reptes i sorpreses. És moment de posar-nos les piles i tornar als reptes pedagògics, tan habituals entre nosaltres, i continuar amb la passió que ens caracteritza, però en aquest cas per l’educació!

Estem molt feliços de fer pedagogia i en un projecte tan singular i, sobretot, que ens atorgueu la confiança de participar, juntament amb vosaltres, en l’educació dels vostres fills i filles. És una satisfacció i un plaer!!

Us donem la benvinguda al curs 2018-2019. Com ja sabeu, teniu a tot l’equip de treball al peu del canó i pel que ens necessiteu!!

Sigueu tot@s molt benvingud@s!