ACLARIM DUBTES SOBRE L’ESCOLA NOVA 21

El dilluns 16 d’octubre ha estat un regal per a tots els que formem part de la comunitat d’aprenentatge Pepa Colomer ja que hem compartit tot un dia amb el Boris Mir i el Carles del Programa Escola Nova 21.

En Boris Mir és director adjunt d’Escola Nova 21, expert en aprenentatge i en transformació educativa. Promotor de l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal, un centre de la xarxa d’instituts innovadors de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat al Servei de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement en el desenvolupament de les competències digitals i en l’equip responsable del Projecte eduCAT1x1 al Servei d’Innovació i Recerca Educativa (SIRE) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Ha impulsat nombrosos projectes d’innovació educativa al voltant de l’avaluació formativa, les estratègies d’aprenentatge i la creativitat a les aules. És formador en diferents universitats i consultor en organitzacions educatives sobre productivitat, gestió del canvi i lideratge. Boris Mir és membre de la Comissió Consultiva de la Fundació Factor Humà des de l’any 2010.

Al matí hem passejat per l’escola i hem parlat de pedagogia, de la pedagogia del segle XXI, de la pedagogia que compartim i de la qual en som absolutament seguidors fidels!

A la tarda, s’ha realitzat una sessió participativa oberta a totes les persones de la nostra comunitat que han volgut aprofundir sobre què és Escola Nova 21, en què consisteix, què implica ser escola de la mostra…

Ha estat emocionant, divertit i, sobretot, molt interactiu!

Moltes gràcies al Boris i al Carles i a tot l’equip del Programa Escola Nova 21. Ens sentim molt orgullosos de participar d’aquest gran projecte!!