Projecte d’estalvi energètic 50/50

projecte_estalvi1

Des del curs 14-15 participem en el projecte 50/50 Rubí Brilla impulsat per l’Ajuntament. L’objectiu és sensibilitzar alumnes, famílies i mestres de la importància de l’estalvi energètic: – Conscienciació mediambiental – Reducció de les despeses – Sostenibilitat L’escola ens hem compromès a reduir la despesa energètica d’aigua, calefacció i llum. L’Ajuntament inverteix la meitat de l’estalvi aconseguit en actuacions directes per continuar estalviant. Ex. Doble porta per evitar pèrdues de calor. L’altra meitat de l’estalvi el retorna a l’escola i la comissió 50/50 decideix que fa amb aquests diners. Ex. Compra de jocs i material esportiu. Aquest projecte està funcionant molt bé gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa.

projecte_estalvi2

projecte_estalvi3