Projecte 5’ English

Durant el curs 15-16 vam engegar un nou projecte d’anglès, a part de les hores específiques d’anglès que es fan a cada nivell.

Cada dia, a la mateixa hora, tot l’alumnat de l’escola, des de P-3 fins a 6è, tindrà contacte amb la llengua anglesa. Està comprovat que per aprendre una llengua cal desenvolupar les habilitats. Aquestes, es desenvolupen fent activitats reals utilitzant l’idioma. El que serveix és l’entrenament, és a dir, entrenar l’orella i la boca en l’idioma (escoltar i parlar). Perquè això passi, s’han de fer moltes, moltíssimes activitats orals. Aquestes han de ser significatives (que tinguin sentit) i funcionals (que siguin útils). El que farem en aquest 5’, amb l’ajut de la pantalla digital són activitats orals d’escoltar i parlar, veient i practicant situacions reals de la vida quotidiana.

5’ diaris al llarg de tota l’escolaritat, són moltes hores de contacte amb la llengua anglesa.

english1

Educació Infantil    –    Cicle Inicial    –    Cicle Mitjà    –    Cicle Superior