SESSIÓ DE CLAUSTRE DE MESTRES AMB ELS ARQUITECTES

claustre1

El dimecres 22 de març, tot el professorat vam realitzar una sessió amb els arquitectes assignats per la Fundació Jaume Bofill per acompanyar-nos en tot el procés del projecte “Hack the school”.
La sessió va consistir en una primera part informativa, on els arquitectes ens van mostrar l’evolució de l’escola i dels patis escolars al llarg de la història.

claustre2

Una segona part, on vam reflexionar sobre el pati que cadascú de nosaltres havíem tingut, com era el pati de la nostra escola quan érem infants, quins records teníem, que era el que més ens agradava i el que menys, quines semblances trobàvem amb el pati del Pau Casals, … I sobretot i el més important, com reflecteix el pati els principis pedagògics del nostre projecte educatiu.

claustre3

L’última part va estar destinada a fer propostes i actuacions per tal de millorar l’aplicació d’alguns d’aquests principis.

claustre4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *