Segona trobada anual de les Filoscoles de Catalunya

El dia 8 de maig van fer una trobada de les Filoscoles d’arreu de Catalunya. En aquest cas els grups eren els de cicle superior i ESO.
Va ser un dia força profitós ja que vam fer una posada en comú del treball que fem, dia rera dia, a cada escola. A partir d’aquí vàrem compartir materials, informació i altres recursos. Per últim vam arribar a unes conclusions comunes.
Tothom va estar d’acord en què l’alumnat que ha fet Filosofia 3-18 a l’escola quan arriba a Secundaria, mostra una actitud d’escolta i respecte vers les opinions dels altres.

Fotos: Filosofia 3-18

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *