ROOM ESCAPE “RETORN A LA TERRA” DE 2nA

El dia 15 de març, al matí, els alumnes de la classe dels Planetes de segon A, vam ser els participants d’un escape room que hi havia muntat al gimnàs de l’escola.
Distribuïts en petits grups, ens vam haver de posar en el rool de científics encarregats de fer possible l’habitabilitat en el planeta Terra.
Així doncs, resolent correctament una mena d’enigmes que se’ns plantejaven amb cada repte, aconseguíem un codi que ens servia per obrir un calaix on hi havia la prova següent. Només així i fins haver de superar 4 proves cada grup (amb un màxim de 40 minuts), arribaríem a saber el codi que obriria la caixa on hi havia guardada la clau per poder sortir del gimnàs.
A part de gaudir molt amb aquesta activitat, vam aprofundir en les raons per les quals és important seleccionar els residus que es produeixen en el món i com ho havíem de fer per fer-ho correctament.
Us deixem algunes fotografies per tal de compartir aquest moment.

Fotos: 2n