PROJECTE LECXIT

Aquest curs 17-18 l’escola Pau Casals ha tornat a participar en el projecte Lecxit. És un projecte que promou i impulsa la lectura amb l’ajut de voluntaris.
La Biblioteca de Rubí, Mestre Martí i Tauler, ha estat qui ha engegat aquest programa a la nostra ciutat. Han participat tres escoles de Primària, entre elles, la nostra i dos instituts.
Una tarda a la setmana, durant una hora, alguns alumnes de 3r i 4t de la nostra escola han anat a la biblioteca i allà han gaudit d’un “padrí” o “padrina” voluntari/ària de 1r de batxillerat, de 3r i 4t de la ESO o d’un adult.
L’activitat ha durat tot el curs i ha estat molt ben valorada per part de tothom. De ben segur que el curs vinent repetirem.
El dimarts 29 de maig es va fer la cloenda a la sala d’actes de la biblioteca municipal. Allà es va fer entrega d’un diploma a tots els participants i es va acabar amb un pica-pica.
Aquí podeu veure algunes fotos.

Fotos: Lectura Biblioteca