LES NENES I ELS NENS DE P5 A VAM DECIDIR QUE VOLIEM SER LA CLASSE DEL REI LLEÓ

Va ser al mes de setembre, quan vam començar P5 que vam fer votacions per triar el nom de la nostra classe. Des de llavors hem sigut l’equip REI LLEÓ, que va ser el nom que vam escollir.

A partir d’aquell moment, a part de fer treball de cohesió de grup, cooperatiu i de creixement personal dins d’aquest equip, hem fet un munt d’activitats que ens han permès desenvolupar les nostres capacitats.

Hem après a respectar i acceptar  les opinions  dels altres, a escriure el nom de la nostra classe, a formular hipòtesi sobre el que vèiem o crèiem, a responsabilitzar-nos en buscar informació, a saber explicar la informació trobada i a escoltar els companys i  les companyes quan ens expliquen, tant si són de la nostra classe com d’altres,  a arribar a conclusions i modificar les nostres respostes si cal. Hem experimentat amb les ombres i amb el cos fent salts de llargada. Hem comparat la realitat  amb la ficció i hem fet d’actors i actrius. Amb tot el que hem après hem fet el mural de la nostra classe.

Hem fet un Gran, Grandíssim  EQUIP!!!   ENHORABONA  REI LLEÓ !!

Aquí teniu un munt de fotos perquè pugueu veure com hem treballat el projecte del nom de la classe.  Gaudiu molt!!

Fotos: P5