L’alumnat de 1r explica el projecte de la classe als seus companys i a les seves companyes

Al llarg de tots aquests mesos, els nens i les nenes dels grups de 1r han estat treballant el projecte del nom de la classe triat els primers dies de curs. Durant tot aquest temps, cada grup ha profunditzat molt en el coneixement dels dinosaures (1rB) i en el món dels superherois i de les superheroïnes (1rA), al mateix temps, hem utilitzat aquests temes com a fil conductor a través de qual hem treballat continguts clau de l’etapa de cicle inicial.
Un cop acabat el projecte, ha arribat l’hora de compartir amb els nostres companys i companyes què hem fet, com hem treballat i quin ha estat el resultat final.
Aquí podreu veure les fotografies de les dues exposicions. Els i les alumnes de 1rA van convidar el grup de 1rB a la seva aula per compartir els seus projectes i ensenyar-los el superheroi i la superheroïna que han creat i, d’altra banda, el grup de 1rB va explicar el seu projecte i va fer una demostració dels metres que recorria un tiranosaure cada vegada que feia una passa.
Ha estat una experiència molt enriquidora.

Fotos: 1rA – 1rB

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *