COM DEU SER AIXÒ DE NO VEURE-HI !! FILOSOFIA 3/18 A 4t.

filosofiaEl llibre a traves del qual treballem a 4t. el projecte Filosofia 3/18 es diu “Kio i Gus”. Com una de les protagonistes, la Gus, és una nena sense el sentit de la vista, van animar als alumnes a entendre-la més. Van proposar la pràctica d’un aprenentatge d’una actitud fonamental com és el posar-se en el lloc de l’altre. Llavors els alumnes de 4t. van vivenciar una sessió on no veien res, amb els ulls tapats van investigar sobre el que sentien. Després per practicar la capacitat reflexiva van expressar les seves emocions viscudes sobre “aquests minuts de ceguesa”

Fotos: 4t

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *