COM CELEBREM LES FESTES LES NENES I ELS NENS DE P5 A

La primera festa que celebrem a l’escola és la Castanyada. Ens estrenem fent panellets a la classe per portar a casa i vestint-nos de castanyeres i castanyers per ballar el ball de la Castanyera i menjar les castanyes que couen les famílies  amb els companys,  les companyes i els i les mestres de l’escola.

Els nens i les nenes de  6è ens representen l’obra de teatre “ La Maria Castanyera i els follets” al gimnàs de l’escola.

Al més de desembre ja arriben les festes de Nadal.  El dia 13 celebrem les Llúcies i anem a cantar-les a l’Ajuntament i a les botigues de Rubí.  Ens posem les banyes de ren i aprofitem per cantar nadales a tothom que ens vulgui escoltar.

Visitem els avis i les àvies de la residència Amanecer i també els cantem nadales i ens regalen un obsequi. Nosaltres també els portem un regal.

Els pares i les mares de l’escola també ens canten nadales i  oh!! Sorpresa també el Pare Noel arriba i ens porta un regal.

Quan tornem  de les vacances de Nadal ens trobem un munt de paquets!!! Els Reis Mags han llegit la carta amb el que els demanem perquè ens hem portat súper bé.  Aquest dia tenim molta feina obrint paquets i muntant les peces. Quan ja ho hem aconseguit juguem i juguem!!!

Fotos: P5A