ANIMACIÓ A LA LECTURA: CARME SERRET

NEL·LO, D: Els rebels de la cabana
Col.lecció El vaixell de vapor. Ed. Cruilla

rebels_cabanya

La primera setmana de febrer la Carme Serret va venir a les aules de tercer per presentar-nos el llibre de lectura que completa aquest any la biblioteca personal de cada alumne.
Prèviament va fer una activitat d’animació lectora explicant un conte que va captar l’atenció de tots i totes i finalment va presentar el llibre Els Rebels de la cabanya com una novel·la d’aventures d’un grup de cinc joves que comparteixen ideals i lluiten per evitar que es transformi un prat en un pàrquing.
A partir d’aquí cada alumne se’n va endur el seu llibre i ara l’anem comentant setmanalment per capítols.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *