ANIMACIÓ A LA LECTURA AMB LA CARME SERRET

germana_danny

El passat 26 de gener, l’escriptora Carme Serret va venir a les classes de quart a fer-nos una activitat “d’animació a la lectura”. En aquesta activitat, la Carme ens va explicar un conte anomenat el Violí Màgic, amb l’objectiu d’engrescar als alumnes en un món de lectura i imaginació.
A més a més, ens va regalar un llibre titulat “Una germana com la Danny”, del Rolf Krenzer, per tal de practicar i gaudir de les possibilitats que ens ofereix la literatura. Aquesta història tracta de l’Oliver i la seva germana Danny, que és més gran que ell però no ho sembla, ja que la Danny és disminuïda psíquica. L’Oliver està avergonyit de la seva germana i no vol que els altres nens de la seva classe la coneguin. Però quan la Danny es perd i tots els amics de l’Oliver estan contents de poder-lo ajudar a buscar-la, ell canvi d’actitud.
A partir d’aquí, cada alumne se’n va endur el seu llibre i ara l’anem comentant setmanalment per capítols.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *