LES FESTES NADALENQUES A P-3

Al desembre us vam sorprendre amb una foto nadalenca amb la nostra mascota. Els infants van decorar la nadala estampant amb taps de suro i tèmperes de colors. Segur que us van recitar el poema i el vàreu gaudir moltíssim.
També us van sorprendre amb una bonica espelma amb suport de fang i pedretes de colors. Són uns/unes artistes genials. Durant tot el mes vam tenir a l’aula un calendari d’advent, confegit pels alumnes, i cada dia sortia
una moneda de xocolata per un/a nen/a.
Vam gaudir molt amb la cantada de nadales dels alumnes de l’escola a la Sala i també amb la dels pares. La cantada de Llúcies va ser una experiència pera tots els infants.
El darrer dia vam fer cagar el nostre Tió i ens ho vam passar molt bé. Us deixem algunes fotos del nostre nadal.
Bon any families!!!
Indis/es i Conillets/es.