A P-3 INICIEM EL TAST DE LES FRUITES DE TARDOR

La tardor produeix molts canvis en el nostre entorn. Les fulles, les castanyes, els panellets…. A les fruiteries trobem noves fruites de temporada. I a l’escola iniciem el tast de fruites. Les observem, les toquem apreciant característiques, les olorem i les tastem. Avui hem experimentat amb les pomes.
Primer hem tastat la pela…. tot i que alguns infants deien que no es menja. Més tard hem tastat la part més carnosa. Els hem ofert tres tipus de pomes amb sabors i colors diferents.
Hem descobert que amb les pomes podem fer plàstica: hem pintat amb pomes. Ha estat molt divertit.
En acabar cada alumne ha triat la poma que més li ha agradat i hem enganxat a la ma un gomet amb el color. Val a dir que la més agrada és la varietat Golden i la que menys la àcida.
Aviat farem tast d’altres fruites de la tardor.
Us deixem unes fotos per gaudir de l’activitat en familia.

Indis/es i Conillet/es
14-11-17