Presentació projecte web

LES CAVALLERESSES I ELS CAVALLERS
VAN DECIDIR QUE VOLÍEN CELEBRAR UN BANQUET.
ON EL CELEBRARAN?          QUÈ MENJARAN?
Són les dues preguntes que els portaran a celebrar-lo.

El  BANQUET  es celebrarà al MENJADOR del CASTELL. Però on és el castell?  Han de construir un dins la classe!!
I….. com són els… Llegeix més»

LLEGIM A L’AULA

Els nens i nenes de 4t hem fet lectura a l’aula. Cada dia al llarg del trimestre un o una dels alumnes ha llegit un petit text o fragment de llibre que ha triat lliurement. La consigna ha estat triar català o castellà segons si… Llegeix més»

UNA ESCOLA DIFERENT (CANTATA)

Aquest any els nens i nenes de 4t han participat a la 6ª edició de la cantata escolar que es fa a Rubí a l’amfiteatre del Castell. El tema d’aquest any eren les escoles d’hospital retratades a partir de la història de la Clàudia, una… Llegeix més»

UN MASSATGE ALS PEUS

Els nens i nenes de P5 han compartit una sessió de relaxació que forma part del projecte 1,2,3 Ens Relaxem. Han gaudit d’un massatge relaxant als peus que s’han donat els uns als altres. Amb una miqueta d’oli i molta complicitat han experimentat una nova… Llegeix més»

QUINA AVENTURA NATUPARK!!!

Els nens i les nenes de P5 han viscut una gran experiencia. Amb moltes ganes i molt motivats s’han tirat en tirolina, han passat ponts i han mantingut l’equilibri sobre les cordes. Han gaudit de la natura i s’ho han passat pipa. Quina sort!!!!
Fotos: Llegeix més»

PROJECTE: EL TABALET

Els conillets i les conilletes vam iniciar el nostre projecte en una altra direcció, al principi vam decidir que volíem fer una gàbia per a conillets però després d’anar a la granja, veure’ls i tocar-los ja no ens va agradar tant la idea de tancar-los,… Llegeix més»

UNA PASSEJADA PER LES AULES DE P-3

El curs ha acabat, la classe està buida sense vosaltres. Les joguines dormen. Us heu fet molt grans. Moltes han estat les situacions d’aprenentatge que us han ajudat en aquest procés de creixement.
Repassant l’arxiu de fotos des de que vàreu arribar a les aules de… Llegeix més»

My city Project!

Les nenes i els nens de segon, per finalitzar el curs a l’àrea d’Anglès, han treballat els llocs de la ciutat on passar-ho bé quan estan de vacances. Per aquest motiu, han realitzat una maqueta prototip de com seria la ciutat ideal. A part de… Llegeix més»

FOTO DE GRUP

El passat 8 de juny abans d’anar a ballar a la Sala a la mostra de Dansa, els nens i les nenes de la classe de les Girafes ens vam fer una fotografia de record. Aquesta serà l’ultima foto tots junts abans d’anar a P5.
Mireu… Llegeix més»