LA MÚSICA A P-3

El llenguatge musical és molt present a les aules de P-3. La majoria de les rutines van acompanyades de cantarelles i petites cançons: el bon dia, l’observació del temps atmosfèric, els hàbits per iniciar l’esmorzar o recollir les joguines, el moment de fer la filera,… Llegeix més»

FEM UN RELLOTGE DE SOL

Seguint amb el projecte del Sistema Solar, els alumnes de 2n B hem fet un rellotge solar.
Primer vam observar el rellotge de Sol que tenim al costat de l’Escola, Can Met Lleó, i després de tafanejar a la pàgina web de Rubí vam poder descobrir… Llegeix més»

ANIVERSARIS DEL MES D’OCTUBRE A P-3

Els aniversaris dels infants són moments especials i únics en el seu procés de descoberta. A l’escola ens fem ressó d’aquesta celebració. El darrer mes d’octubre hem celebrat alguns aniversaris.
Les famílies heu portat de casa un petit esmorzar senzill i saludable que hem compartit.
Alguns/es companys/es… Llegeix més»

TASTEM TARONGES A P-3

Seguim amb el tast de les fruites de la tardor a les aules de P-3.
Aquesta setmana hem fet el tast de la taronja. Hem observat el seu color, la seva olor, la seva textura i  consistència…
Hem tret la pela i no ens ha agradat el… Llegeix més»

RACONS DE LECTURA DE CICLE SUPERIOR

Aquest curs al cicle superior estrenem els nous racons de lectura. Són uns espais on cada dia, durant 30 minuts, fomentem el gust per la lectura. Els alumnes poden estar i gaudir d’un espai còmode, atractiu i diferent per submergir-se en les lectures que més… Llegeix més»

RECOMANACIÓ DE LLIBRES

Cada divendres, un alumne de la classe de 6èB ens llegeix un tros d’un
llibre que creu que ens pot agradar. Ho fan molt bé i ens encanta escoltarlos.