PRACTIQUEM UN TENCADÍS

Durant aquest últim trimestre ens acostarem a l’obra d’Antoni Gaudí. Hem començat explicant la seva biografia amb alguns power-points, vídeos, llibres i imatges de les seves obres més representatives. Però abans d’anar a visitar el Park Güell hem volgut fer un petit trencadís entre tots… Llegeix més»

EL PROJECTE A L’AULA

Ja fa un temps que vam acabar el nostre projecte de les Girafes a P4 i tenim algunes fotografies que no van sortir en el treball que van dur a casa els vostres fills i filles.
Us vam explicar com vam fer la girafa que tenim a… Llegeix més»

VISITEM EL PARK GÜELL

Hola pares i mares,
Com uns turistes més, els nens i les nenes de P4 vam passejar per un espai emblemàtic de la ciutat de Barcelona com és el Park Güell.
Només arribar van poder anar a esmorzar en un dels espais destinats al “pícnic” del parc… Llegeix més»

FEM RACONS A P4

Com ja us vam dir, les tardes dels nens i de les nenes de les classes de les Girafes i la dels Óssos Polars s’organitzen per racons, i aquestes dues últimes setmanes ho hem tornat a fer. En aquests casos han estat molt més que variats:… Llegeix més»

CELEBREM ANIVERSARIS A P4B

Aquest mes d’abril hem celebrat els aniversaris de la Zoe, la Yanelis i la Douaae. El temps passa volant i ja han fet 5 anys. Ens agrada molt compartir i celebrar aquesta data tant especial.
Moltes felicitats!!!

Fotos:     Aniversari Douaae      Llegeix més»

TRIA BO, TRIA SA

Els nens i les nenes de 4t hem anat al supermercat CAPRABO a fer una activitat lúdica i educativa de compra simulada basada en l’explicació de la piràmide nutricional. Hem estat acompanyats i assessorats per una dietista nutricionista que ens ha ensenyat què i com… Llegeix més»

P-3: EXPERIMENTEM I PENSEM AMB EL IOGURT

Els infants de p3 han fet una nova experimentació sensorial. Un cop més hem fet Aules Obertes i algunes famílies ens han acompanyat durant la proposta. Aquest cop ho han fet amb iogurt.
A banda d’experimentar les sensacions que els provoca aquest material, la situació d’aprenentatge… Llegeix més»

P-3: LA GRANJA UNA EINA D’APRENENTATGE

Vam visitar amb els alumnes de P-3 la Granja de Can Jordi de Rubí.
L’objectiu era descobrir les caracterítiques dels animals de la granja: morfología, alimentació, cura…. Hem pogut gaudir del contacte directe amb ells tot treballant els sentits: la vista, l’olfacte, el tacte, l’oïda…
Les emocions… Llegeix més»

11. CLAUSTRE FORMACIÓ MAGNET

CLAUSTRE FORMACIÓ MAGNET abril 18

El 26 d’abril vam fer formació MAGNET tot el claustre de mestres amb el nostre formador: Iñaki Andrés.
Els nostres objectius com a Escola Magnet i amb relació amb el Projecte Filosofia 3/18 i la Filmoteca de Catalunya són:
1. Relacionar la filosofia… Llegeix més»

PREMI NARRATIVA SAMBORI CURS 2017-18

Ja us vam anunciar que l’Anna Cordero Garcia, alumna de 6è, ha resultat finalista en el premi de narrativa Sambori del Vallès Occidental. L’Anna ha estat premiada per l’obra ‘Diari on-line privat’.
A l’escola ens han enviat tres llibres editats amb totes les obres finalistes.
Un exemplar… Llegeix més»

VISITA A L’AJUNTAMENT DE RUBÍ

El passat divendres vam visitar l’Ajuntament de la nostra ciutat. Va ser una visita molt interessant on vam poder veure la Sala de Plens i, fins i tot, el despatx on treballa l’alcaldessa de Rubí que, en tot moment, ens va acompanyar i ens va… Llegeix més»

CONTES DE LA MARGARITA

El passat divendres, la Margarita, tutora de molts de nosaltres durant el cicle inicial, ens va donar una sorpresa: va venir a la biblioteca de la nostra escola per a llegir-nos un conte molt xulo sobre un drac que no tenia amics.
Gràcies Margarita! Esperem que… Llegeix més»

TOT ÉS COM HO VEIEM? DE 2nA

A les dos últimes sessions de filosofia, hem estat pensant i raonant al voltant de com percebem el nostre entorn. Tots tenim clar que són a través dels 5 sentits: vista, oïda, olfacte, gust i tacte. Però totes les persones percebem el nostre voltant de… Llegeix més»