Sortida del segon trimestre a la Casa del Teatre Nu a Sant Martí de Tous

Benvolguts pares i mares de 1r, 2n i 3r:

Estem a punt de fer la sortida del segon trimestre a la Casa del Teatre Nu a Sant Martí de Tous. Ens endinsarem en un món ple de màgia i misteri… EL TEATRE!!

La data de la sortida per a cada curs serà:

• 28 de febrer: 3rA i 3rB
• 6 de març: 1rA i 1rB
• 9 de març: 1rC i 2n

El preu serà de 18 euros.
Sortirem a les 9 h del matí i tornarem a les 16:30 h. El professorat us esperarem al porxo de l’escola per anar tots junts fins a la parada de l’autobús.
Els nens i nenes han de portar l’esmorzar i el dinar de casa. És important que vinguin amb el xandall de l’escola.

El preu inclourà l’autocar i les activitats que realitzarem. Caldrà efectuar el pagament al caixer automàtic de Banc Sabadell, codi 130452 abans del dimecres 22 de febrer. Recordem que els alumnes amb qualsevol tipus d’ajut econòmic han de fer el pagament de l’activitat a l’administrativa de l’escola els dilluns i dimecres de 16:30h a 17.30h.

Recordeu que s’ha de portar el comprovant d’ingrés al tutor/a corresponent.