Ajuts econòmics per a la pràctica d’activitats físiques i esportives

Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha publicat la convocatòria per l’atorgament d’ajuts econòmics per a la pràctica d’activitats físiques i esportives per a infants ofertes per entitats esportives i AMPAS de Vilafranca.

És per aquest motiu, que tot l’alumnat que aquest curs estigui becat per l’Ajuntament de Vilafranca en la dotació de llibres de text, materials educatius i sortides, podrà gaudir també d’aquest ajut (amb el mateix percentatge) per a realitzar una activitat esportiva organitzada per l’AMPA o pel programa “Les Tardes”.

Tots els interessats heu d’omplir el formulari que es pot descarregar des de l’enllaç:

La data límit per presentar les sol·licituds serà el dia 1 de desembre de 2016. Si necessiteu més informació us podeu adreçar a l’AMPA de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *