El Menjador

El menjador es troba a la planta baixa, és un espai molt gran on hi caben molts alumnes. Té 9 finestres grans que donen al pati, les parets són blaves i blanques.
Al menjador hi ha moltes cadires i taules per a que puguin dinar molts alumnes alhora, també hi ha armaris i un televisor per veure pel•lícules quan plou. El menjador té cuina pròpia on hi treballen dues cuineres que fan el menjar cada dia. Al menjador també hi treballen sis monitores que a part de ajudar als nens i nenes a menjar també fan activitats i dinamitzen les hores de menjador.
El menjador és un lloc que entusiasma molt als nens i nenes de l’escola perquè les monitores i les cuineres els cuiden molt i els preparen uns dinars exquisits.