Colònies 2016

Benvolgudes famílies:

Enguany, tots els alumnes d’educació primària anirem de colònies, sempre i quan s’arribi al 50% de l’alumnat, per tant és important respectar la resposta donada a l’enquesta realitzada el curs passat .

Anirem a la casa de colònies La Granja a Santa Maria de Palautordera, els dies 14, 15 i 16  de març de 2016.

El pagament es realitzarà en tres vegades. El primer pagament per reservar la plaça serà de 35€, i s’ha d’efectuar al caixer automàtic del  Banc Sabadell, al codi 130444 abans del dilluns 26 d’octubre de 2015. Recordem que els alumnes amb qualsevol tipus d’ajut econòmic han de fer el pagament de l’activitat a la secretaria de l’escola els dilluns i dimecres de 16.30 a 17.30h.

El preu total de les colònies serà de  115 €. El segon pagament (40€) es farà a finals del mes de novembre i el tercer (40€) al mes de febrer.

Si voleu més informació de la casa poder consultar a:  www.lagranja.cat

Recordeu que s’ha de portar el comprovant d’ingrés del primer pagament (35€) al tutor/a corresponent.