Projecte: Camí Escolar

Amb la participació de les famílies de l’escola s’ha impulsat la participació al PROJECTE: CAMÍ ESCOLAR juntament amb l’Institut Francisco de Goya.

El camí escolar o espai amic pretén que els nens i nenes de l’escola guanyin autonomia personal  mentre van i vénen sols a l’escola, passegen pel parc…, promovent alhora un compromís de participació de la comunitat.

Amb aquest projecte es vol aconseguir que els alumnes millorin el seu coneixement del barri, identifiquin les situacions de perill, triïn els recorreguts més segurs i agradables, formulin propostes de millora i assoleixin hàbits més saludables per a ells/elles i sostenibles per a la ciutat.

Aquest curs ens trobem en la fase de diagnosi en la qual volem conèixer d’una banda els hàbits de mobilitat de l’alumnat: el grau d’autonomia, qui acompanya als nois I noies i perquè, el mitjà de transport que s’utilitza, el temps que s’inverteix, etc. I d’altra banda volem conèixer l’itinerari actual que cada nen o nena segueix per anar a l’escola i trobar “l’aranya de mobilitat” es a dir l’itinerari compartit majoritàriament.

Si voleu llegir més sobre aquest projecte cliqueu AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *