Esmorzars saludables

• Us emplacem a seguir les recomanacions de bons hàbits alimentaris de l’Agència de Salut Pública fent clic a l’enllaç següent. Esmorzars saludables
  • L’Escola Palau participa en el Pla de Consum de fruites a les escoles. El programa consisteix en distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de segon cicle d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de centres educatius que ho demanin. És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Educació. Els objectius són:
    • Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
    • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat…

Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional. Es pretén afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu així com reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.

L’ Escola Palau participa del Pla de  Consum de fruites des d’I3 fins a 6è de Primària. I a més a més,  TOT EL CENTRE esmorza fruita portada des de CASA AMB UNA CARMANYOLA,  els DIMECRES ; si ho veieu convenient, podeu complementar l’esmorzar de fruita amb un entrepà petit.