PORTES OBERTES 2024

(Volem donar les gràcies a en José Piña, pare d’una alumna de l’escola, per haver realitzat aquest vídeo).

BENVINGUDES AL CURS 2023-2024

Iniciem el nou curs escolar amb moltes ganes de retrobar-nos tots plegats i de compartir les vivències d’aquest estiu, que ben segur que hauran sigut moltes i ben variades.

Reprenem la vida escolar amb el repte d’avançar en l’aplicació del currículum LOMLOE a les aules. Com anireu veient, a poc a poc anem progressant en la incorporació de canvis metodològics que impulsin l’aprenentatge competencial, estimulant i enriquidor per l’alumnat. Una novetat per aquest any serà el nou model d’informes d’avaluació a les famílies d’acord els nous criteris legislatius.

Aquest curs l’iniciem el 6 de setembre amb jornada de matí i tarda amb tot el professorat i els serveis de menjador i acollida a punt pel nou curs.

Tal i com vam fer el curs passat, l’equip docent s’ha proposat que tot el centre porti a terme un projecte transversal comú, tant per a definir accions educatives globals de centre com per a elaborar activitats diferenciades a cada cicle.

També informar-vos, que  l’escola continua adaptant els espais a les noves necessitats educatives i això ha significat la reorganització de tutories, ampliació d’aula per a l’atenció de la diversitat i creació d’un entorn d’ambients per a educació infantil a l’aula del mòdul.

A més a més, el centre continuarà portant a terme diferents projectes pedagògics que volem compartir amb la comunitat educativa:

• Seguiment del Pla de digitalització del centre (Fase II) per tal de garantir la competència digital d’alumnat, docents i famílies.
  • Manteniment dels desdoblaments en l’aprenentatge de llengua anglesa a tot el centre i estimulació de la llengua anglesa als Tallers de Primària i als Ambients d’educació infantil.
  • Pla de consum de la fruita a tota l’escola.
  • Ensenyament de la matemàtica a tota la Primària partint de les propostes educatives del Projecte Innovamat.
  • Ambients a Educació Infantil i Tallers per cicles a Educació Primària.
  • Robòtica i pensament computacional des d’Educació Infantil fins a la Primària.
  • Participació de les famílies, dins de la seva expertesa, en les activitats educatives d’aula, presentació de Projectes de centre, acompanyament a sortides locals, participació festes escolars…
  • Jornades de millora de pati obert a tota la comunitat educativa.
  • Som Escola Verda i pretenem millorar la participació dels delegats verds en la presa de decisions de campanyes i activitats vinculades a protegir l’entorn natural i potenciar hàbits sostenibles.

Salut i empenta pel nou curs escolar!