PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2017/2018

PREINSCRIPCIÓ 2017/2018

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 17/18

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha publicat la resolució ENS/406/2017 que regula el procés de preinscripció i matrícula pel curs 2017/2018 en els nivells obligatoris.

1. CALENDARI I FASES
Difusió de l’oferta 20 de març de 2017
Presentació de sol·licituds Del 23 de març al 4 d’abril de 2017
Publicació de llistes amb el barem provisional 24 d’abril de 2017
Presentació de reclamacions 25 a 27 d’abril de 2017
Publicació de les llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions 3 de maig de 2017

Sorteig número desempat 4 de maig 2017
Publicació de les llistes ordenades definitives 8 de maig 2017
Publicació de les llistes de l’alumnat admès i de la llista d’espera 2 de juny de 2017

1. DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Documentació que cal presentar en tots els casos Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació
Original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor…)
Original i fotocòpia del DNI de l’alumne en cas de disposar-ne
Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne.

Documentació que cal aportar en funció dels criteris al·legats Domicili habitual: Només quan l’adreça del DNI no concorda amb la sol·licitud s’ha d’adjuntar volant de convivència municipal.
Quan el domicili al·legat correspongui a la feina: Certificat emès per l’empresa.
Renda mínima d’inserció: Documentació acreditativa
Discapacitat de l’alumne, pare, mare o germans:

Certificat de discapacitat.

Família nombrosa o monoparental: Original i fotocòpia del carnet de família vigent
Malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic: INFORME MÈDIC
Documentació que acrediti la condició d’ex-alumne.

1. HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES DURANT LA PREINSCRIPCIÓ

23 DE MARÇ A 4 D’ABRIL De 9 a 11.30 hores

De 15 a 17.30 hores

1. DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA (DEL DIA 12 AL 16 DE JUNY).

4 fotografies mida carnet

Fotocòpia i original del carnet de vacunes actualitzat (Aquest document és imprescindible)

Autoritzacions que es facilitaran des de l’escola.

Si voleu mes informació sobre la preinscripció,cliqueu aquest enllaç : informació preinscripció