PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2018/2019

Benvolguts/des
El Departament d’ensenyament ja ha fet públiques les dates de preinscripció escolar pel proper curs 2018/2019 – del 13 al 24 d’abril de 2018.
A falta de la publicació de la corresponent Resolució amb el calendari i els criteris d’admissió, us enllaçem les següents pàgines:
Ajuntament… Llegeix més»

Moltes gràcies a tots i totes…

Us volem agraïr l’assistència a les jornades de portes obertes organitzades per l’escola. Ha estat un plaer poder compartir amb vosaltres la nostra tasca diària.
Per a qualsevol dubte o aclariment, no dubteu de contactar amb nosaltres!!!
Aquí us deixem un pessic de futur

JORNADES DE PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies
Malgrat que encara el Departament d’Ensenyament no ha anunciat les dates de preinscripció pel proper curs 2018/2019, a l’escola sí tenim previstes les dates de portes obertes per a les famílies del proper P3
Us hi esperem!!! No hi falteu!!!

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2017/2018

PREINSCRIPCIÓ 2017/2018

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 17/18

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha publicat la resolució ENS/406/2017 que regula el procés de preinscripció i matrícula pel curs 2017/2018 en els nivells obligatoris.

1. CALENDARI I FASES

Difusió de l’oferta
20 de març de 2017

Presentació de sol·licituds
Del 23 de març al… Llegeix més»

L’APP DE L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies!
Ja tenim aquí l’APP de l’escola! A través d’aquesta APP us enviarem comunicats i informació rellevant de l’escola. Rebreu totes les notificacions de l’escola a l’instant i en forma d’alerta al mòbil. És totalment gratuïta!
Només cal que poseu ESCOLA PACO CANDEL al Google Play… Llegeix més»

Els dispositius mòbils

Hem fet una Escola de Pares sobre els dispositius mòbils. Les famílies s’han pogut posar en la pell dels nens i nenes i fer un tastet sobre com utilitzem els dispositius mòbils al Paco Candel.

Llegeix més»

Nous espais a l’escola

Ens fa molta il·lusió dir-vos que finalment ja està enllestida la biblioteca, sala de robòtica, sala de sensorial, sala de música i les classes d’Éssers mitològics (3er) i d’Stars Wars (2on C).
Aquí teniu algunes imatges.