CONCURS APILO!!!

Des de l’escola ens hem inscrit en un concurs, que es diu “Les piles a l’Apilo de la teva escola”. Entre el 7 i el 30 d’abril, arribarà a l’escola un contenidor “Apilo”. I, a partir d’aquí tenim un mes per omplir-lo. Us necessitem!!! Si guanyem, els diners aniran íntegrament a lacompra de llibres per la bibliotecaVinga, va, entre tots/es podem aconseguir-ho!!!

Les tres escoles que recullin més piles per alumne en el període d’un mes seran premiades:

1. 1r premi: 2.500€
  2. 2n premi: 1.500€
  3. 3r premi: 1.000€

La vostra missió com a agents Apilo és reclutar els alumnes, amics i familiars per omplir entre tots el coet contenidor de piles esgotades, i perquè així pugui arribar al Planeta Reciclatge!

Més info aquí:  www.apilo.cat/a-lescola/