Fruita a l’escola

Pla de consum de fruita i hortalisses a les escoles

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La nostra escola Pablo Picasso participa en el “Pla de consum de fruita a les escoles”, informant els infants sobre els beneficis del consum de fruites i sobre la seva diversitat, producció, estacionalitat…  i proposant el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Un cop al mes, ens porten fruita i hortalisses que es reparteixen en 4 dies: dijous, divendres, dilluns i dimarts a l’hora d’esmorzar.  Us informarem puntualment dels dies que rebrem la fruita, mitjançant la pàgina web i el suro de l’escola amb “Les notícies del Picasso”.

Dimecres, dia de la fruita

A més, els DIMECRES són el “DIA DE LA FRUITA”.

Els i les alumnes de l’escola porten per esmorzar una o vàries peces de fruita (poden anar complementades amb entrepà), per tal de fomentar i habituar-se a una l’alimentació saludable.

Captura de pantalla 2015-09-21 a las 0.22.48