EXPOSICIÓ DONES ARTISTES 17-18

Moltes vegades quan pensem en personatges famosos, ja siguin pintors, escultors, escriptors, científics… se’ns venen a la ment personatges masculins. És per això que aquest any, des de l’escola, hem volgut donar a conèixer i reivindicar el paper de les dones a l’art. A cada cicle hem escollit una artista femenina que ha fet història, tant per la seva vessant artística com pel desafiament als convencionalismes de la seva època. Dues d’elles encara en actiu.

• Cicle Infantil: Beatrix Potter
  • Cicle Inicial: Sanna Annukka
  • Cicle Mitjà: Yayoi Kusama
  • Cicle Superior: Frida Kahlo

És per això que us convidem a visitar la nostra exposició en un dia tan significatiu com el dijous, 8 de març, dia Internacional de les dones, de les 12:30 a les 13:15h. o de les 16:30 a les 17:15h.

No només podreu visitar-la, sinó que també podreu participar i col·laborar en l’exposició de la Yayoi Kusama, deixant part de la vostra pròpia art, tal i com es va fer a Nova York, en l’exposició “The Obliteration room”.

Aquí teniu fotos de l’exposició i el tríptic:

Triptic Exposició Artistes Femenines 17-18