Festes

programa-pedaggic-deducaci-democrtica-comissi-de-festes-1-728

Arribada dels Patges

(Setmana abans de Nadal)

Abans de Nadal els Patges visiten l’escola, per recollir els desitjos pel món que cada classe ha fet de cara a l’any que entrarà. Faran un petit obsequi a tots/es els/les nens/es de la nostra escola.

Cavalcada de Reis  (5 de gener)

Participarem en la Cavalcada de Reis que organitza l’Ajuntament de Barberà del Vallès. Els pares i mares que vulguin participar s’hauran d’adreçar a l’AMPA en les dates indicades.

Carnestoltes

Durant tota la setmana de Carnestoltes, el Rei Carnestoltes anirà anunciant cada dia una consigna pels nens i nenes de l’escola.

El divendres de Carnestoltes hi ha sempre una festa promoguda des de l’AMPA a partir de les 16:30h a l’escola.

Festa de Fi de Curs (juny)

La setmana abans d’acabar el curs, en divendres, sempre s’organitza la Festa Major de l’escola, on hi ha activitats programades per grans i petits. Quan es fa fosc, es fa un sopar de germanor.

El cartell de la Festa Major s’elabora a partir de reculls de dibuixos dels alumnes de l’escola.