P5 – Titelles Teia Moner

Els/les  nens/es de P-5 hem fet una visita al taller de titelles de Teia Moner. Hem vist titelles d’arrel del món. Ens han ensenyat diferents tècniques per fer titelles: de fil, de dit, de guant, de tija …

També vam escoltar el conte del Draculino, un drac que no sabia treure foc, però cantava molt bé.

Amb la paraula màgica “mistery box” van obrir un bagul ple de titelles i vam jugar. A continuació tots vam ballar amb peixos-titella.

Finalment, vam fer un taller d’un titella papallona per emportar-nos a casa. Després de tot això ens va venir molta gana i vam anar a un parc molt bonic a dinar.

Ha estat un dia profitós i molt entretingut. Hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé.

Aquí teniu un petit recull de la sortida. Esperem que us agradi!!!

P5A

P5B

PONT MAIG 16-17

US RECORDEM QUE EL DILLUNS, 1

I EL DIMARTS 2 DE MAIG

ÉS FESTA I DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

I PER TANT, L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.

SETMANA SANTA 16-17

EL PROPER DIVENDRES, 7 D’ABRIL

ÉS L’ÚLTIM DIA DEL 2n TRIMESTRE

I ES FA HORARI INTENSIU DE 9 A 13h.

TORNEM EL DIMARTS, 18 D’ABRIL

P5A – Sortida a Can Ribas

Finalment hem fet la sortida a Can Ribas!!  Ens ha fet un dia esplèndid i hem pogut aprendre i gaudir molt!

Vam arribar amb l’autocar i els monitors ja ens estaven esperant.  Un cop esmorzats, tots junts vam visitar les oliveres i vam agafar un grapat d’olives que vam macerar per portar a l’aula.  Després vam visitar el trull veient allà com es feia l’oli. Ja sabíem algunes coses perquè ho havíem treballat a la classe, però hi havia un pagès molt divertit que ens va fer riure molt i ens va explicar moltes coses.

A continuació vam dinar, jugar una mica i fins i tot vam veure cabretes, gallines, un paó i un cavall!!  Més tard, un monitor va fer una foguera i vam torrar pa, que ens vam menjar amb una mica d’oli.

Què divertit ha estat i quin dia més bonic hem passat tots plegats!!!!

P5A

Fem cagar el tió. Cicle Inicial

El Tió ja no hi és al passadís de Cicle Inicial!!!!

Tots aquests dies ha estat menjant fruita, galetes, pa.. i ara s’ha buscat un lloc ben calentet i tranquil per cagar regalets

Els alumnes de primer i segon li hem cantat la seva cançó i ens ha cagat galetes, torrons, xocolata i xuxes!!!!

Moltes gràcies Tió!!! Fins l’any vinent!!!

P4B – Sortida a Collserola

El passat 16 de novembre els alumnes de P4 vam anar al bosc de Collserola. Vam  gaudir d’un fantàstic dia i vam aprendre moltes coses sobre els arbres i els animals que hi viuen en aquest entorn.

Després d’esmorzar ens van passar un audiovisual i vam posar-nos en marxa per un itinerari al bosc. Una monitora ens feia descobrir la vegetació i les seves diferències. També vam buscar les petjades que els animalons havien deixat pel bosc i en un joc de pistes vam esbrinar quins eren.

En acabar de dinar, una bona estona de joc al parc. Va ser un dia genial . Us convidem a veure la mostra de fotos de la classe de les Papallones.

P4B – Racons de matemàtiques

Cada setmana  dediquem una sessió als racons de Matemàtiques. Les propostes d’avui: sèries amb material manipulatiu i blocs lògics. En mig grup, recordem els conceptes que coneixem i descobrim d’altres, tothom fa la seva aportació i aprenem de tots i entre tots.