PORTES OBERTES 2018

Us convidem a les Jornades de Portes Obertes del proper dimarts, 27 de febrer de 15.15h a 18.00h on hi haurà una xerrada del projecte educatiu de l’escola i una visita guiada a les instal·lacions.

US HI ESPEREM!!!

El món dels conills de Beatrix Potter a P3 i 6è

Els nens i nenes de P3 portem uns dies treballant la il·lustradora i escriptora Beatrix Potter.
Hem vist contes, hem visualitzat dibuixos animats, ens hem animat a dibuixar seguint les seves tècniques i estem creant un dels seus personatges preferits, Perico el conejo.
Era un artista que feia girar els seus contes al voltant de la vida dels animals de granja on ella vivia. Se’ls mirava i imaginava en mil situacions.
Nosaltres a l’escola també tenim dos conills molt especials, Boleta i Manchitas i hem convidat als padrins/es a que ens ajudin a representar-los.
Us deixem imatges de com ho vam anar fent… Aquests padrins/es ens ajuden molt! Ara només cal que vingueu a veure que xulos ens han quedat a l’exposició.

Georgina and the dragon- Primer

El passat divendres, els alumnes de primer vam anar a l’auditori Maria Feliu de Barberà del Vallès a veure l’obra de teatre en Anglès “Georgina and the dragon”. Vam gaudir de les aventures de la Georgina “the dragon”, “the King” i ens vam convertir en “pirates” i “vikings”

TORNA LA FRUITA! FEBRER

Torna la fruita a l’escola aquest dimecres, 7 de febrer, seguint amb el Pla de consum de fruita a les escoles (més info aquí).

Aquest mes, podrem gaudir de:

• DIJOUS 8           =   kiwi  Resultado de imagen de kiwi
  • DIVENDRES 9   =   pera Resultado de imagen de pera

—- DILLUNS 12 ÉS FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ —-

• DIMARTS 13         =   taronja Resultado de imagen de TARONJA
  • DIMECRES 14      =   poma golden Resultado de imagen de manzana golden

P5 : SEGONA TANDA DE RACONS D’ACTIVITAT

Fa uns dies les tres classes de P5 vam iniciar la segona tanda dels Racons d’Activitat.  Els dimecres al matí  tots els nens passen per un dels vuit  racons, i així cada setmana fins completar la tanda de manera que gaudeixin de totes les activitats.  Aquí teniu una mostra de les activitats que fem.

P5-A Hem pujat i hem fet servir una carretilla !!

Divendres a la tarda els pirates vam tenir una col·laboració molt especial . Dins de la setmana del protagonista que com ja sabeu aquest curs treballem els oficis a traves de les feines de les families dels nens/es, vam gaudir d’aquesta activitat. Moltes gràcies al Miguel per portar-nos la carretilla i per quedar-se amb nosaltres . També ens va ensenyar la seva furgoneta i les eines que porta per arreglar les carretilles. Així que un altre cop gràcies per la teva paciència . Ho vam passar molt molt bé!!!

P5-B FEM UN ZOO… I UNA CIUTAT… I MÉS

Els nens i nenes de P5B s’ho van passar genial creant el seu zoo.  I una vegada fet què ???  doncs una ciutat… i una vegada feta què ???  doncs un espectacle… Vam passar una tarda molt entretinguda i interessant deixant volant la seva potent imaginació i descobrint una vegada més que entre tots podem fer coses fantàstiques !!!

Un altre dia… més !!!!

PONT FEBRER 17-18

US RECORDEM QUE

AQUEST PROPER DILLUNS, 12 DE FEBRER

ÉS UN DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ I

L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.

ENS VEIEM DIMARTS 13!

El petit hort de les Pizzes

Hola famílies!
El Xavi i el Carlos l’altre dia van venir a fer un cop de mà a les pizzes. El nostre petit hort estava una mica malmès i ens van ajudar a arreglar-ho.
Després, i un cop arreglat, tots plegats vam plantar en el nostre hort!
Ara només queda esperar la collita!
Moltes gràcies papis!

Conferències a 5èB

Durant tot el curs, cada alumne/a escull un tema que li agrada per tal de fer d’expert davant dels seus companys/es i els explica tot allò que sap sobre aquell tema. Així sempre tot esdevé una motivació tant per qui ho explica com per qui ho escolta.

Aquí en teniu dos exemples:

Aparell circulatori 5èA

Aquestes setmanes han estat treballant de valent a 5è aprenent sobre l’aparell circulatori.

Per tal d’entendre millor com funciona, han fet diferents maquetes on reprodueixen el seu funcionament. Una passada! Mireu dos exemples:

Avui fem pizza!

Després de molts dies descobrint el món de les pizzes, els nens/es s’han convertit en autèntics pizzers i han fet la seva pizza! S’han esforçat moltíssim per poder fer el seu berenar! Nyam nyam!
Farina, sal, pernil, olives… Que bé ens ho hem passat!
I… a més a més hem fet una sorpresa i hem convidat a fer un tastet a padrins i famílies!
Bon profit!

Taller de microrelats 5è a la Biblioteca

Els i les alumnes de 5èA i 5èB van anar en diferents dies a fer un taller de microrelats molt interessant a la Biblioteca.

A partir de situacions tan divertides com “què faries si un dia et llevessis i fossis un esquirol?”, els infants van deixar anar la seva imaginació per explicar relats curts i amb idees sorprenents!

TORNA LA FRUITA! GENER

Torna la fruita a l’escola aquest dijous, 10 de gener, seguint amb el Pla de consum de fruita a les escoles (més info aquí).

Aquest mes, podrem gaudir de:

• DIJOUS 11           =   plàtan   Resultado de imagen de platan
  • DIVENDRES 12   =   pera    Resultado de imagen de pera