L’Hort

hortEl treball de l’hort de l’escola està dins el projecte d’Escola Verda i forma part del currículum principalment de Cicle Inicial i en part de Cicle Mitjà.

Treballem l’àrea de Medi de manera experimental cultivant les hortalisses i també adquirim hàbits saludables, com menjar verdures un cop fem la collita.

Els alumnes veuen tot el procés de creixement de les plantes i participen activament en totes les feines de l’hort: Llaurar, treure males herbes, tenir cura d’un petit ecosistema d’insectes que es mengen el pugons de les plantes, reciclar a una compostadora les restes orgàniques de l’hort, regar, collir…

Tenim dos horts: el de l’escola i el del menjador. Els nens i nenes que es queden a dinar tenen cura de l’hort del menjador i després mengen el que han cultivat, són aliments ecològics de Km. 0.