Dia de la Pau

El passat dimarts 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Ens vam ajuntar amb els infants del Mas Maria per compartir els nostres desitjos de Pau. Vam cantar tots junts i vam sortir cap a l’ajuntament tot fent una Marxa per la… Llegeix més»

3r i 4t – Sortida al Palau de la Música de Barcelona

L’alumnat de Cicle Mitjà hem anat al Palau de la Música de Barcelona a veure l’espectacle Big Bang Beethoven i ens ha encantat! Els músics han baixat a la platea a tocar davant nostre alguna peça i ens han ensenyat el bust de Beethoven a un lateral de l’escenari. Després, al Parc de la Ciutadella, hem pogut visitar també l’edifici de l’Hivernacle que estava obert i molt bonic amb totes les plantes que han posat. Us en deixem algunes imatges😊, esperem que us agradin tant com a nosaltres la sortida 🎶🎵

1r i 2n – Sortida al Palau de la Música de Barcelona

Dimecres passat, Cicle Inicial vam anar a veure l’espectacle Cobla 2.0 al Palau de la Música de Barcelona i vam gaudir de la música en directe dels instruments que integren aquesta formació, tant els de vent, com el de corda i el de percussió, a més d’un piano de cua i una bateria a l’escenari. Els músics ens els van presentar i van interpretar un repertori molt variat que ens va encantar!

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotografies d’aquesta sortida. Esperem que en gaudiu 😎🎶

I4-A ELS PROTAGONISTES DEL TRIMESTRE!!

DURANT AQUEST 1r TRIMESTRE LA NICOLE, L’HANNÍBAL, EN LIAM I LA VERA ENS HAN EXPLICAT UN MUNT DE COSES QUE MÉS ELS AGRADA A ELLS I A ELLES.

AQUESTA ACTIVITAT SETMANAL TÉ COM A OBJECTIU PRACTICAR L’EXPRESSIÓ ORAL, D’UNA MANERA MOLT PROPERA PELS INFANTS, JA QUE TOT ALLÒ QUE ENS EXPLIQUEN FORMA PART DE LA SEVA VIDA, SÓN OBJECTES, JOGUINES, IMATGES… QUE SIGNIFIQUEN QUELCOM ESTIMAT I APRECIAT PER ELLS I ELLES.

CLIQUEU EL TÍTOL I DESPRÉS AQUÍ PER VEURE MÉS IMATGES.

SANTA CECÍLIA

La passada setmana vam celebrar Santa Cecília, patrona dels músics, amb un fantàstic concert de 4 cordes interpretat per l’alumnat de 5è i 6è.

Infants i docents vam gaudir molt del concert.

Aquí us deixem una petita mostra de la tarda.

1r i 2n – Sortida al Bosc dels Esquirols

El passat 6 d’octubre, els nens i les nenes de Primer i Segon vam anar al Bosc dels Esquirols a passar el matí tots junts per conèixer-nos i per compartir una estona plegats.

Les nens i els nens de Segon vam seguir les instruccions que ens havia enviat el Follet de l’Olivera per a arribar al bosc dels esquirols, i vam guiar i ensenyar el camí als de Primer.

Allà vam esmorzar tots junts i ens ho vam passar molt bé jugant i construint cabanyes entre els arbres!