Visita a l’Institut de Gurb!

El dia 22 de febrer de 2018, els alumnes de 6è de l’Escola Muntanyola vam anar a visitar l’Institut de Gurb amb taxi.

Quan vam arribar vam anar al laboratori amb els alumnes de 6è de l’escola de Sant Bartomeu del Grau (Escola La Monjoia) i allà, 8 alumnes que fan ESO ens van fer una presentació explicant el que farem a l’Institut.

Després vam anar a veure les classes, als exalumnes de la nostra escola i vam sortir al pati, allà vam conèixer a més alumnes. Quan el pati es va acabar vam anar a veure l’hort i la bassa, aquest espai l’utilitzen per estudiar biologia.

Finalment es va acabar la visita i vam tornar a la nostra escola.

Alumnes de 6è