ÚLTIMS DIES DEL CURS: COMIAT DELS ALUMNES DE 6È, SORTIDA I FESTA

Benvolgudes famílies,

Moltes gràcies pels moments i vivències que hem passat junts aquest curs, gràcies per ser-hi , per col·laborar i per poder compartir junts.

Aquí passem algunes fotos dels dos últims dies.

Del dia que vam fer el comiat als alumnes de 6è, que sincerament van ser moments molt intensos i íntims. Un comiat  ple de sorpreses per a tots i totes,  perquè els nens i nenes de 6è també  van fer una bonica cançó i un preciós escrit d’agraïment per a la resta d’alumnes i a les mestres. Una despedida on els altres nens/es i mestres els vam poder mostrar, amb una cançó, amb les abraçades i amb totes les coses preparades per a ell/es que els estimem, que sempre seran benvinguts quan ens vulguin visitar i  que els desitgem que el camí de la vida els vagi molt bé.

Passem també fotos de la sortida de l’últim dia a Bellavista, a la què uns hi vam anar amb bicicleta i els altres hi vam anar caminant. També fotos del gelat que ens van regalar els alumnes de 6è a la tornada i de la super festa organitzada per l’AMPA. Gràcies, AMPA!

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES, SINCERAMENT PER SER-HI I PER AJUDAR-NOS A CAMINAR JUNTS!!!

Si cliqueu dalt de la foto en veureu més!!!

1. Ariadna

Em va agradar molt l’últim dia, tinc un bon record de l’Escola Muntanyola, moltes gràcies pel comiat i
    us desitjo una bona entrada a l’Escola!