Visita al MAC. Els alumnes de 3r descobrim TOGORES!

El divendres 20 d’abril, els alumnes de 3r vam anar al MAC a fer una activitat anomenada: descobrim Togores!

Al arribar al museu, el grup classe s’ha dividit en dos per veure un audiovisual sobre el pintor i visitar la Sala Togores on es mostren els quadres originals de l’artista cerdanyolenc. Posteriorment, ens hem tornat a ajuntar per continuar coneixent una mica més la vida de l’artista amb l’ajut de material pedagògic: imatges i objectes personals de Togores que ens han permet investigar i descobrir una mica més la seva biografia.

Al següent enllaç podeu veure més fotografies de les diferents obres de l’artista i nostres! Esperem que us agradin!